Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

Αη Βασίλης!!! παρόν!!!


Καλημέρα!
Λίγες μέρες έμειναν για το νέο έτος και ο δικός μου Αη Βασίλης μου χτύπησε την πόρτα.
Φέτος χάρη στην αγαπημένη φίλη Μαριλένα έκανε ευτυχισμένη όχι μόνο εμένα αλλά και την κόρη μου, Ελισάβετ.




Μόλις παραλάβαμε πακέτο και η μικρή δεν κρατιόταν.... Αποφασίσαμε με ανοίξουμε μαζί τον φάκελο που η διαδικτυακή φίλη Κάτια από το:  http://katitimou.blogspot.com/ είχε επιμεληθεί με μεγάλη αγάπη και φροντίδα.

Τρελαθήκαμε και με τη συσκευασία...
Και μόλις ανοίξαμε το φάκελο ... οι εκπλήξεις δεν είχαν τελειωμό.
Τι να πρωτοδούμε... Την κάρτα με τις υπέροχες ευχές;
Τα χριστουγεννιάτικα κουλουράκια;
Την κορνίζα για την Ελισάβετ;
Ή μήπως τον Αη Βασίλη-κουτάλα-θήκη με τις εκπλήξεις του;
Όλα τέλεια!!!
Και αφού φάγαμε... τα πεντανόστιμα
αρχίσαμε τις κατασκευές..


Ευχαριστούμε από καρδιάς!!!
Υπέροχα δώρα!

Μαριλένα και Κάτια σας ευχαριστούμε! Δεν υπάρχει πιο μεγάλη χαρά από την προσμονή να ανοίγεις το δώρο του Αη Βασίλη και να ξέρεις ότι υπάρχει και δεν σε έχει ξεχάσει.
Ευχές για μια χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και ευτυχία.

5 σχόλια:

  1. Καλοδεχούμενα τα δώρα Άννα ! να σας γεμίσουν γαλήνη και ζεστασιά.
    Να ευχηθώ τα καλύτερα για την καινούργια χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ��������ποσό Μα ποσο πολυ χαιρομαι Αννα μου να περάσετε τέλειες γιορτές εγω σε ευχαριστω για τα υπεροχα λογια σου ... ουφ ευτυχώς τα μπισκοτάκια δεν έσπασαν ��������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το χαρείς γλυκιά μου καλή χρονιά να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Αννα μου και καλό μήνα να χεις!!! Υπέροχα γιορτινά καλούδια!!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κι εσένα και την Κάτια που συμμετείχατε στην ανταλλαγή μας!! Να σαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Σας φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά, αν και λίγο αργά. Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή