Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

2020 ευχές ... και ναι ο Secret Santa έφτασε ...

2020 ευχές!!!

Μια νέα δεκαετία ξεκινά και εύχομαι να είναι  ειρηνική, γεμάτη όμορφες εκπλήξεις για όλους.

Η δική μου έκπληξη ήρθε από τη μυστική ανταλλαγή της φίλης Μαριλέννας.

Ο Άγιος Βασίλης κατέφθασε στο χωριουδάκι μου ... στις αρχές του Γενάρη και


ένα πακέτο γεμάτο εκπλήξεις με περίμενε... στο ταχυδρομείο.
Ανοίγοντάς το βρήκα μια όμορφη καρτούλα με θερμές ευχές από την Μαριάνα που μου αποκάλυπτε πως είναι το μυστικό ταίρι ... ο δικός μου secret Santa.


Μαριάννα μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές και για τα υπέροχα δωράκια σου.
Σας τα παρουσιάζω ένα ένα...



 ένα καταπληκτικό γλειφιτζούρι,

\
ένα βιβλίο με συνταγές για cupcakes (πολύ χρήσιμο)

.

και μια πανέμορφη κουκουβάγια μπρελόκ που έκλεψε την καρδιά της μικρής μου 

Eδώ τα δωράκια μου ποζάρουν στο φακό όλα μαζί. Δεν είναι υπέροχα;

Μαριάνα σ' ευχαριστώ από καρδιάς και εύχομαι το 2020 να σου επιφυλάσσει μόνο ευχάριστες εκπλήξεις.
Μαριλένα μου μέσα από την ανταλλαγή που με τόση φροντίδα ολοκληρώνεις μας χαρίζεις την δυνατότητα να ξαναθυμηθούμε την προσμονή των παιδιών την ώρα που ανοίγουν τα Χριστουγεννιάτικα δώρα τους. Να έχεις μια χρονιά γεμάτη υγεία και να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου.
Σας αφήνω  γιατί με περιμένει το γλειφιτζούρι.... Γλυκιά Χρονιά σ' όλους!



7 σχόλια:

  1. καλη χρονια!
    μεγεια τα ομορφα δωρακια σου
    να τα χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να έχεις μία όμορφη, εύκολη, Ευλογημένη χρονιά φίλη μου και βέβαια..γεμάτη δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλόδεχτα τα δωράκια σου καλή μου φίλη. Να σου φέρουν χαρά, ευχούλες πολλές. Στέλνω ευχές για καλή και ευλογημένη Χρονιά. Πάντα μια αγκαλιά δώρα η ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά, φωτεινή κι ευλογημένη, Ιωάννα μου, με υγεία, μαγεία και αμέτρητες ευτυχισμένες στιγμές!
    Χαίρομαι πολύ που, σαν Μυστικός σου Άγιος Βασίλης, κατάφερα να σκορπίσω χαμόγελα και να... κλέψω καρδιές! Εύχομαι το ίδιο γεμάτος με χαρούμενες εκπλήξεις, να είναι ολόκληρος ο καινούριος χρόνος για όλους σας! Σε φιλώ,
    Υ.Γ. Θα κατάλαβες , φαντάζομαι, ότι το γλειφιτζούρι είναι σαπουνάκι... ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά φίλη μου!
    Και του χρόνου με υγεία!
    Πολύ ωραία τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απο την καλαισθησία και την αρμονία των δώρων κατάλαβα τον Secret Santa σου,κι εισαι πολύ τυχερή!ΕΤσι φωτεινή,παιχνιδιάρικη και γευστική εύχομαι να συνεχίσει όλη σου η χρονιά Συννεφούλα.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή