Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

2018 ευχές για υγεία, αγάπη, ευτυχία και ειρήνη!


Γειά σας! Με θυμάστε; Είμαι η Χαρούλα!
Από το 2017 η αδερφή μου, η Ευχούλα κι εγώ κατοικούμε στο σπίτι της Άννας. Και επειδή το σπίτι είναι μεγάλο δεν έχουμε ένα μόνιμο μέρος. Συνήθως είμαστε στημένες πάνω στο τζάκι, άλλες φορές μέσα στα παιχνίδια της Ελισάβετ ή κάτω από τους καναπέδες όταν παίζουμε κρυφτό... Το καλό είναι ότι εμείς έχουμε πρόσβαση παντού... τα βλέπουμε και τα ακούμε όλα. 
Φέτος, πήρα την πρωτοβουλία να σας αυτοσυστηθώ μιας και οι πολλαπλές ασχολίες της ιδιοκτήτριας του blog δεν επέτρεψαν να το κάνει αυτή.
Να σας ενημερώσω για όλα αυτά που είδα τις τελευταίες μέρες;

Γλυκά, παιδιά, παιχνίδια....  δώρα, αγκαλιές.... τρυφερές οικογενειακές στιγμές..
Αχ!!! Δεν λέω περνάμε όμορφα.
Ξεχωριστή στιγμή σ' όλα αυτά το άνοιγμα ενός κουτιού.
 
Έφτασε με το ταχυδρομείο και έφερε μεγάλη αναστάτωση.
-"Μαμά, να το ανοίξω;;;... σε παρακαλώ..." έλεγε η Ελισάβετ. 
-"Όχι, είναι το δώρο μου από τον μυστικό Αη Βασίλη, γλυκιά μου. Περιμένω με αγωνία να δω ποιο είναι το μυστικό μου ταίρι. Μην μου χαλάσεις τη στιγμή.", είπε η Άννα.
-"Κάθησε κοντά μου να μοιραστείς τη χαρά μου".

Μαμά και κόρη ανυπόμονες άρχισαν να ξετυλίγουν.
Και τι δεν είχε μέσα το κουτί!!
-"Πω, πω, και τι δεν έχει μέσα... Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω", είπε η μαμά.
- "Να μοιραστούμε τα γλυκά;;; Εντάξει, αν θέλεις μπορούμε να δώσουμε και στο μπαμπά και στο Σπύρο." είπε η μικρή.
-"Πρώτα να τοποθετήσουμε στο τζάκι το καδράκι. Τι υπέροχο χριστουγεννιάτικο θέμα."  
 

-"Να βάλουμε και τα στολίδια στο δέντρο; Είναι τόσο όμορφα!" 


- "Και χειροποίητα, μωρό μου. Κάθε φορά νιώθω την ίδια χαρά όταν παίρνω το δώρο μου από το μυστικό μου ταίρι. Κρύβει μέσα του τη μαγεία των Χριστουγέννων, αγάπη και χαρά. "
-"Μαμά, την κάρτα να την βάλουμε στο δέντρο."

-"Φυσικά. Αφού όμως πρώτα αποκαλυφθεί ο μυστικός μου Αη Βασίλης. Ax! Έχω την τιμή να δεχτώ δώρα από τη Μοναδική Μαριάννα από το  http://latelierdemarieanne.blogspot.gr/ Είναι όλα μοναδικά και τόσο όμορφα".

Είμαι τόσο χαρούμενη που ένα μικρό πακέτο προκαλεί τόση χαρά σε αυτόν που το παίρνει αλλά και στα μέλη της οικογένειάς.
Η χαρά κρύβεται σ' αυτά τα μικρά δωράκια που περικλείουν αγάπη και νοιάξιμο.
Θα μου επιτρέψετε όμως κάπου εδώ να σας αφήσω... η αδερφή μου η Ευχούλα έχει αρχίζει να βγάζει φωτογραφίες και σίγουρα θα χρειαστεί την βοήθειά μου. 

Ευχή μου: Ειρήνη στη ζωή σας και υγεία.


Υ.Γ. Η συμμετοχή μου στη  μυστική ανταλλαγή δώρων  της αγαπημένης  Μαριλένας, είναι πάντα ξεχωριστή και την περιμένω με χαρά.
 Την ευχαριστώ από καρδιάς και εύχομαι το 2018 να πραγματοποιήσει μερικά από τα ακατόρθωτα όνειρά της!
Μέσα απ' αυτήν γνώρισα μοναδικές ψυχές και μοιραστήκαμε σκέψεις και ιδέες. 
Μια απ΄ αυτές είναι η καταπληκτική Αριστέα της οποίας επιλέγχθηκα να είμαι ταίρι. Εδώ  μπορείτε να την βρείτε:
http://princess-airis.blogspot.gr/2018/01/my-secret-santa-2017.html#comment-form.


2018 ευχές!

6 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά γλυκιά μου και τι όμορφα δωράκια!Πως να μη χαρείς και να μη στολίσεις! Εύχομαι μία υπέροχη χρονιά γεμάτη με τα όνειρα σου και τις επιθυμίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Άννα μου. Ό,τι καλό να σου φέρει ο νέος χρόνος.
    Χαρούλα μου τα είπες υπέροχα. Τα δώρα της μαμάς θαυμάσια και πώς να μην τα στολίσει...
    Άννα μου να τα χαρείς τα δώρα σου. Η Μαριάννα είναι γνωστή χρυσοχέρα της μπλογκογειτονιάς μας και όχι μόνο.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια της Μαριάννας! Και να έχεις μια υπέροχη καινούρια χρονιά, Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη χρονιά Άννα, ότι καλό εύχομαι στο σπιτικό σου. Τα δωράκια σου υπέροχα να είσαι καλά να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτη φορά περνώ από δω Συννεφάκι μου, όμως μόνο γελαστή λιακάδα συνάντησα!!!
    Να χαρείς τα δωράκια σου, αχ αχ γνωρίζω τα δώρα της αγαπημένης Μαριάννας μας,και τα θαυμάζω!
    Καλώς σας βρίσκω Ευχούλα και Χαρούλα, να είστε πάντα καλά στο σπίτι της Άννας που κατοικείτε, αν κατάλαβα καλά!Μια στέγη όπως και να το κάνουμε είναι μια στέγη!ΚΑΛΉ και ευλογημένη και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή