Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

σκόπελος...



Σκόπελοι...
βράχια που εξέχουν από τη θάλασσα, με επιφάνεια τόσο μικρή ώστε να μην μπορεί να χαρακτηριστούν ως νησί.
 Στις δημώδεις εκφράσεις η λέξη σκόπελος ή σκόπελοι χρησιμοποιείται μεταφορικά ως εμπόδιο, δυσχέρεια ή και ματαίωση προσπάθειας.

Αυτή η λέξη είναι καρφωμένη από τα χαράματα στο μυαλό μου.
Στα εμπόδια της ζωής είναι αφιερωμένη η σημερινή μου ανάρτηση.
Δεν μοιάζει άλλωστε η ψυχή μας με καράβι που πλέει σε θάλασσα;
Θα συναντήσει σκοπέλους;
Θα μπορέσει να τους ξεπεράσει;


Άντε το ξεπεράσαμε κι αυτόν τον σκόπελο.... σήμερα!!!

Καλή ρότα σε ήρεμες θάλασσες..


 Η φωτογραφία είναι από το διαδίκτυο. Οι επικίνδυνοι σκόπελοι "Πόρτες Πάρου" όπου σημειώθηκε το ναυάγιο του Σάμινα.

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Άντε να ξεπεράσουμε κάθε σκόπελο της ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.
      Μακάρι να ξεπερνάμε κάθε δυσκολία.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. .........Με δύναμη Αννούλα μου...Με δύναμη!
    Φιλιά....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Πράγματι, με δύναμη και αισιοδοξία αντέχουμε.
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. Εγώ είμαι αισιόδοξη Αννα μου!! Ναι θα μπορέσει!! Τουλάχιστον θα προσπαθήσει!!!
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου σ' ευχαριστώ!
      Συνήθως είμαι κι εγώ αισιόδοξη.
      ... είναι όμως και κάτι σκόπελοι... σε πάνε κατευθείαν στον πάτο!
      Καλό καλοκαίρι και μακριά από εμπόδια!

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι να ξεπερνιούνται πάντα οι σκόπελοι με τον πιο ανώδυνο τρόπο!!!!!!! Καλή σου μέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα τους ξεπεράσουμε... και έπειτα θα πλέουμε πιο δυνατοί!
    Καλή μας ρότα, λοιπόν!
    Φιλιά και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια πως οι "σκόπελοι" μας δυναμώνουν.
      Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι σε ήρεμες και γαλήνιες θάλασσες.

      Διαγραφή
  6. Καλή δύναμη Άννα!!!
    Τα εμπόδια μας κάνουν ποιο δυνατούς!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τη στήριξη και τις ευχές.
      Να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό καλοκαίρι.
      Φιλιά!

      Διαγραφή