Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Άνοιξη...

Καλημέρα!
Μπήκε η άνοιξη και κάνοντας μια βόλτα στα "σπιτάκια" σας διαπίστωσα ότι όλοι την καλωσορίζετε, ο καθένας με τον δικό του μοναδικό τρόπο.
Το δικό μου καλωσόρισμα σκέφτηκα να είναι με μικρά φυτά.
Έτσι, αγόρασα τα πρώτα μου φυτά, πανσεδάκια,

και φράουλες...
είμαι έτοιμη να τα μεταφυτεύσω.
Λαχταρώ τόσο να τα δω να μεγαλώνουν... άμα καταφέρω να φέρουν και φράουλες... κερνάω τούρτα!
Σας εύχομαι μια όμορφη Κυριακή με ένα αγαπημένο παραδοσιακό τραγούδι.
Φιλιά πολλά!


10 σχόλια:

  1. Α!! τι όμορφα λουλουδάκια!!! Καλή μας άνοιξη Αννα μου!! Με το καλό να ανοίξει ο καιρός και να μας κάνει και λιακάδες πιο συχνά!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου σ' ευχαριστώ! Η αλήθεια είναι πως έχουμε ανάγκη την Άνοιξη... Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι μια ζεστή και χαρούμενη άνοιξη Άννα!
    Φιλιά!
    καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές.
      Παρακολουθώ με λαχτάρα το ιστολόγιό σου... και πράγματι "Η ζωή είναι ωραία..."
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. καλημερα Αννα μου!
    αγαπαμε Ανοιξη!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω....
      Το ποίημα σου "Η Αλμύρα" μ' άγγιξε.
      Να συνεχίζεις να εκφράζεσαι με αισιοδοξία και πίστη.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Η Άνοιξη άρχισε να μας χαμογελάει. Καλή εβδομάδα να έχεις όμορφη και γλυκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που πέρασες από το "φτωχικό μου". Πράγματι η άνοιξη μας χαρίζει χαμόγελα... Νομίζω ότι τα έχουμε ανάγκη για να αντέχουμε.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Kαλησπέρα Άννα μου............Καλώς ήλθε η Άνοιξη...........και μου θύμισες φυτά....ναι πρέπει να ανανεώσω τις γλάστρες μου..........Αλλά δεν είμαι τόσο τολμηρή σαν και σένα......φράουλες;;;;;;;;;;;;;;; Πολύ θα ήθελα να δοκίμαζα και εγώ αλλά ξέρω ότι μέσα στην Αθήνα δεν θα γίνουν και με στενοχωρεί να τα βλέπω να μαραζώνουν. Φυτά αντοχής Αθήνας, αυτά παίρνω πάντα.
    Να μου είσαι καλά!!!!!
    ΥΓ Δεν μπορώ να γραφτώ καθόλου αναγνώστριά σου εδώ και καιρό.........O Blogger μας έχει τρελάνει αυτό τον καιρό.............Θα προσπαθώ συνεχώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ για τις επισκέψεις και την υπομονή σου.
    Εύχομαι ολόψυχα να απολαύσεις την άνοιξη... έστω και στην Αθήνα.
    Αν αποφασίσεις να ταξιδέψεις... θα χαρώ να δεχτώ στα μέρη μου. Είναι όμορφα όλες τις εποχές του χρόνου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή