Μαρτιάτικη μέρα

Η άνοιξη απλώνεται μπροστά μας ζεστή και ευωδιαστή.




και επειδή έχω καιρό να επισκεφτώ το blog μου διαπίστωσα με θλίψη πως μερικές αναρτήσεις μου δεν είχαν "ανέβει".

Οφείλω λοιπόν να ευχαριστήσω έστω και καθυστερήστερημένα δύο μοναδικά πλάσματα που ανταλλάξαμε δώρα και ομόρφυναν τις μέρες των γιορτών.

Ευχαριστώ τον δικό μου secret santa,  τη φίλη Mia (craftartista.blogspot.com) για να μοναδικά της δωράκια.
Θα τα χρησιμοποιώ όλη τη χρονιά ειδικά το πορτοφόλι και την χειροποίητη τσάντα.
 

Μοναδικά χειροποίητα δώρα που όλη τη χρονιά θα μου θυμίζουν πως υπάρχουν άνθρωποι που χαρίζουν ενσυναίσθηση και αγάπη απλώχερα.

Ευχαριστώ επίσης, τη Μαρινέλα για τα υπέροχα δωράκια της.


Eύχομαι υγεία και ψυχική ηρεμία σε όλη την μπλοκογειτονιά.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2020 ευχές ... και ναι ο Secret Santa έφτασε ...

Ελύτης : Μαρία Νεφέλη

Μαγιάτικο στεφάνι.... συνέχεια διαγωνισμού