Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Έρχεται...

Σε λίγες ώρες έρχεται...

Να έχετε το νου σας ... μόλις ακουστούν κουδουνάκια να ψάξετε για το δώρο σας.

Το δικό μου πακέτο  ήρθε πιο νωρίς χάρη στη Μαριλένα και με γέμισε χαρά. 

Ένιωσα σαν παιδί ανοίγοντας το και η χαρά μου δεν περιγράφεται καθώς μου αποκαλύπτονταν τα δωράκια μου που ήταν πολλά, πρακτικά και πανέμορφα.

Ολόθερμες ευχές για τη νέα χρονιά στην κάρτα.

Ένα υπέροχο τετράδιο με καταπληκτική διακόσμηση. (Η φωτογραφία το αδικεί )


Σε αυτό θα γράψω τις πρώτες σκέψεις της νέας χρονιάς.


... πίνοντας τον καφέ μου  στην υπέροχη κούπα του Αη Βασίλη!

Απόψε όμως θα απολαύσω την οικογενειακή θαλπωρή υπό  το φως του κεριού

Διακρίνεται το γούρι και την χρυσόσκονη με τα αστεράκια;;;
 Για όλα φρόντισε η Μαριλένα..

Ευχαριστώ από καρδιάς για τα υπέροχα δώρα.

Αγαπημένη μου φίλη όταν περάσεις από τη περιοχή μου να ξέρεις πως θα περιμένω με χαρά  να σε φιλοξενήσω και να γνωριστούμε καλύτερα.

Η νέα χρονιά να έχει δώρα για όλους.

ΥΓΕΊΑ, ΑΓΑΠΗ, ΤΥΧΗ

Χρόνια πολλά σε όλους με την ευχή να συναντιόμαστε γεροί και "ελεύθεροι" στη διαδικτυακή μας γειτονιά.


8 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά με πολλές ευχές από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλη μου εύχομαι μία χρονιά εύκολη, με ότι μας στέρησε η προηγούμενη.Υγεία, Αγάπη και Δημιουργία στο σπιτικό σου. Να χαρείς τα δώρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το γλυκό μου συμπεθερόνι (κατά κόσμον Μαριλένα!)
    έχει πολύ γούστο και μεράκι! Εύχομαι να χαρείς
    τα όμορφα δωράκια σου και μια τέλεια χρονιά!⭐⭐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις καλύτερες ευχές μου για όμορφη και ήρεμη χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΩΡΑ ΦΕΡΟΥΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ευχή μου πρώτα για μία τυχερή και εύκολη χρονιά και μετά.. άντε.. ξεστόλισε, και ξεκίνα με χαμόγελο για τα επόμενα. Χαμογέλα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι μια όμορφη και δημιουργική χρονιά Άννα, με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή