Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021

Μυστικός Άγιος Βασίλης

 


Tον ξέρετε τον κύριο; 

Είναι ο δικός μου κεντημένος Άη Βασίλης και δημιουργήθηκε με αφορμή την μυστική ανταλλαγή δώρων της Μαριλένας.
Η Μαριλένα που για μια ακόμη χρονιά μας έδωσε την δυνατότητα να επικοινωνήσουμε και ομόρφυνε τις δύσκολες  μέρες που ζούμε. 

Ο δικός μου Μυστικός Άγιος Βασίλης ήταν η Ρένα.

Το  πακέτο μου ήταν γεμάτο αγάπη, και μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες.

Μια χειροποίητη κάρτα με θέμα τον αγαπημένο μου χιονάνθρωπο που περιείχε ευχές από καρδιάς.


Ένα χειροποίητο αστεράκι που βρήκε τη θέση του στο δέντρο μας.

Μια μοναδική μακραμέ δημιουργία 

Ευχαριστώ από καρδιάς  την αγαπημένη μου Ρένα για τα δωράκια.
 Πάντα επισκέπτομαι τη σελίδα της και διδάσκομαι από τις δημιουργίες της.

Οι εκπλήξεις όμως είχαν και συνέχεια.
Η Μαριλένα όχι μόνο φρόντισε την άψογη διοργάνωση της ανταλλαγής αλλά φρόντισε να μου αποστείλει και ένα μοναδικό χειροποίητο γούρι με θερμές ευχές.

Την ευχαριστώ και εύχομαι η επικοινωνία μας να δυναμώνει με τα χρόνια.

Το 2021 να μας δίνει συνεχώς δώρα από ανθρώπους 
με αγνά συναισθήματα και να μας χαρίζει στιγμές μοναδικές.

Υγεία σ' όλους και φυσικά αγάπη!!!




2 σχόλια:

  1. Να τα χαρείς τα δωράκια σου μαζί με ότι άλλο σου φέρει η νέα χρονιά. Ο Άγιος Βασίλης σου βέβαια φανταστικά όμορφος.Χρόνια Πολλά γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πολύ Συννεφάκι μου που ήρθαν επιτέλους!
    Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή